تاسوعا


My Dreams

I Want To Save A Part Of My Life In This Weblog

 امشب داشتم از روضه بر می گشتم..یاد پارسال افتادم...

پارسال هم شب عاشورا دقیقا همون جایی روضه رفتیم که امشب رفیتم..منتهی با ی فرق خیلی بزرگ...

پارسال وقتی از روضه بر می گشتم با عشقم حرف میزدم..با همه زندگیم..با همه هستی ام..

اما امشب...

دیگه باهاش حرف نمیزدم..دیگه بهش اس نمی دادم..

این روزا دیگه کسی نیست ک براش درد دل کنم..دیگه کسی نیست ک نازمو بکشه..دیگه کسی نیست ک بخواد 

پشتیبانم باشه...کسی نیست ک بتونم بهش تکیه کنم..

حالا که از دست دادمش می فهمم چ جواهری توی زندگیم بوده و حالا نیست...

جای خالیش حسابی داره خودشو ب رخم می کشه!!!



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت14:49---27 بهمن 1391
سلام سارا عزیزم!منو شناختی؟نمیدونم چرا اومدم وتوی این واست نظر گذاشتم!سارا میخوام بهت یه چیزی بگم سارا جان میدونی هرکسی تو زندگی عاشق میشه من به این ایمان دارم چون خودمم قبلا اینو میگفتم که بعضیا عاشق نمیشن اما..........

امابعدش خومودیدم اره زندگی بهم صابت کردکه دیدی ریحانه خانم فهمیدی توعاشق شدی میفهمی؟به همین راحتی!

سارا میدونی با نوشتت داعئنم کردی داعون من شاید تو مدرسه بخندم اما خوب یه زنده متحرکم فهمیدی!

سارا فقط میدونم توهم ببدعاشق بود بدجور درکت میکنم حالا که رفته.......

سارا عزیزم گوش کن این گریه هایی که تو میکنی من میگم چه قدردردناکه نگوساراجون ماعاشق بوده!سارا نمیدونم موقع از دست دادنش بهت چی گذشت اما من......

سارا عزیزم اما بدون اون پسر یا اگر دوختر موقع جدایی شاید داغون نشده باشه اما الان داغونه چون یه فرشته رو از دست داده!یکی توی این دنیا قلبش نفسش واسه تو میزنه!بفهم!

سارا ازگریه هات معلومه........

سارا ایناروخوب به خاطرداشته باش!

خیلی خوبه ادم یکی روداشته باشه که نازشوبکشه دردودل باهاش بکنه بتونی بهش تکیه کنی خخخخخخخخخخخخخیلی خوبه!

سارا بدون داعونم وفهمیدم داغونی!×

د.ستت دارم گلم!سارا قلب من واسه دردای تو جاداره مظمعن باش همونطورکه واسه عارفه حانیه و.....

جاداره

اگه خواستی میتونی بیای پیشم گریه کنی جرف بزنی اگرچه هیچی نفس نمیشه

من قلبم واسه تو جاداره...من درکت میکنم

پس من منتظزم بعدم درششو میبندم!

داغونم کردی دختر


نفس
ساعت22:29---13 آذر 1391
سارا جونم....

تا حالا خیلی با هم در مورد این موضوع حرف زدیم ولی هیچ کدوم به این تلخی نبوده!!عزیزم دلم..!!پاسخ:اره می دونم نفسی....


arash
ساعت14:05---6 آذر 1391
خودت نوشتي پرنده اي كه دوست داري را رها كن....اگر عاشقت باشد برميگردد و گرنه هيچ وقت عاشقت نبودهپاسخ:بله...این چیش ایراد داره؟ اگر من پرنده ای رو دوست داشته باشم حتما دلیل براین نیست ک اون هم 100% عاشق منه!!! اما وقتی رهاش کنم اگه دوستم داشته باشه و برگرده می فهمم ک عشقم دو طرفه بوده!!!

دوست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساعت9:31---6 آذر 1391
هيچكس لياقت اشكهاي تو را ندارد و كسي كه چنين ارزشي دارد باعث اشك ريختن تو نمي شودوزندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشک به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 4 آذر 1391برچسب:,| 10:26 PM |Sara| |


[-Design-]